Buddha figurer

Buddha figurer

BUDDHA FIGURER TIL SALG

Smukke og charmerende skulpturer. Fantastisk dekorative Veronese figurer til hjemmet. Kun hos os! Super priser.
Buddha figurer i vores butik er af forskellige størrelser og former. Alle er kompliceret udskåret og har omhyggeligt lavet detaljer. I buddhismen titel Buddha wore person, der formåede at opleve oplysthed gennem egen kognition. Buddha er forbundet med det indre, meditation og oplysning. Indre styrke er kilden til visdom og kræfter, der hjælper forbedre deres eget liv.
Billeder af Buddha betragtes generelt som en daglig kilde til energi. Placer din nye Buddha bedst i den centrale punkt hjemmet på det sted, hvor du er ofte og hvor den konceentrerede er Din energi.
Images Buddha almindeligvis betragtede kilden daglige energi.

Hjemmestatuer

i vores samling minder om en alder, hvor fredelig meditation og kontemplation var daglig praksis vital for sundhed og lykke.
Forankringsfiguret i vores statueindsamling er Buddha, den verdensberømte lærer, filosof og åndelig leder, der opnåede oplysning, mens han mediterede under et fikentræ i det gamle Indien. Det antages, at man ved at studere sit rolige blik og fredfyldte kropsholdning kan begynde at opgrave mysterierne i indre harmoni og personlig fred. Mange mennesker rapporterer, at at placere en Buddha statue i deres miljø styrker bevidstheden, opmuntrer til selvbevidste holdninger og muliggør koncentreret meditativ praksis.

Buddha statuetter

er lavet af Veronese Design, et verdensberømt selskab.
   På nuværende buddhisme har omkring 365 mio tilhængere, og det anses for at være verdens fjerde største religion efter kristendommen, islam og hinduismen. Buddhismen blev grundlagt i det nordlige Indien af Siddhartha Gautama (ca. 563-460 fvt).
Buddhismen er undertiden betragtes som det fremgik af hinduistiske religion , som det deler tro på karma , dharma , og reinkarnation :
• Karma er summen af ​​et individs handlinger af krop, tale og sind - gode, dårlige og neutrale - taget i deres nuværende og tidligere liv.
• Dharma, i buddhismen, henviser de to vigtigste betingelser, de er :
1. Læren af ​​Buddha, dvs en persons vej mod oplysning.
2. De grundlæggende principper, der klassificerer universet.
• Reinkarnation er genfødslen af ​​et levende væsen efter døden ind i et nyt organ , der kan være et menneske, et dyr eller et overnaturligt væsen.
I forskel til kristendommen, er den klassiske buddhisme ikke indebære anerkendelse eller tilbedelse af guder. Men også lærer eksistensen af ​​den menneskelige sjæl.
Buddhas lære er om lidelse og hvordan man kan overvinde lidelsen at leve et lykkeligt liv. Buddha lærte folk, der træffer beslutninger på den måde, de ville være glade og have fred i sindet .
Buddha lærte , at livet ikke vil være fuldstændig perfekt, og at vi alle vil lide. Han lærte , at vi lider meget på grund af vores eget begær og dumhed, og han viste også, at vi kunne afslutte vores lidelser ved at give slip på begær og overvinde vrede og dumhed.

Buddha

havde også sagt, at fuldstændig give slip på disse negative påvirkninger kaldes Nirvana, som betyder " at slukke ", som at sætte ud flammen af ​​et stearinlys. Det ville være enden på lidelse, når man er helt vågen og har sluppet alle de ønsker og vrede , kaldes oplysningstiden. I buddhismen både oplysningstiden og Nirvana betyder det samme.
Buddhister ofte meditere eller tænke dybt, mens du sidder i en særlig eller specifik måde for mange grunde. De er ofte sang og meditere, mens du går, nogle gange de gør disse ting for at forstå det menneskelige hjerte og sind. Og nogle gange de gør denne meditation til at forstå den metode, verden fungerer. Men først og fremmest de gør meditation for at finde fred med sig selv.
Griner Buddha-statuer repræsenterer en tykke, smilende eller leende skaldet mand i gevandter med en stort set udækket topmave, som symboliserer lykke, held og lykke, og plenitude. Nogle statue har små børn på hans fødder og et andet element, der normalt ses med det griner. Buddha figurer er en tigger skål til at repræsentere sit buddhistiske natur. Legends sige, at hvis man gnider Buddha store mave, det bringer frem rigdom, held og lykke og velstand.

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Du godkender brugen af cookies ved at lukke dette vindue eller ved at surfe videre på hjemmesiden. Læs mere

Zamknij