Kundesupport.
Hej! Velkommen til Maxgaver Kundecenter. Her kan du søge i vores Knowledge Base ved hjælp af søgefeltet. Eller hop direkte til en kategori ved at klikke på en af boksene nedenunder.
Har I en fysisk butik?
Vi sælger kun på nettet, så vi har ingen fysisk butik. Vores lager ligger i Fårvang, hvorfra alle ordrer bliver udsendt.
 
Hvornår får jeg min ordre?
Den estimerede leveringstid varierer alt efter hvor du bor, men generelt er det 2-6 hverdage.
Vær opmærksom på, at den første leveringsdag starter dagen efter overleveringen af brevet til Postnord. Så hvis din ordre bliver afsendt en mandag, tæller leveringsdagene først dagen efter, fra om tirsdagen.
Hvis den forventede leveringstid endnu ikke er overskredet vil det ikke give noget resultat at kontakte os, da supporteren blot vil bede dig om at vente til den forventede leveringstid er løbet ud. Vi foretager ikke nogen handlinger hvis den forventede leveringstid endnu ikke er udløbet.
Hvis den forventede leveringstid er udløbet, bør du kontakte os så vi kan prøve at hjælpe, men tænk først over følgende:
Ud over tilfældige forsinkelser i posten, skyldes de fleste leveringsproblemer fejl i leveringsadressen. Inden du kontakter os bør du tjekke om leveringsadressen på din ordre er skrevet fudlstændig korrekt - selv en lille fejl kan forsinke et brev eller forårsage at posten sender det retur til os.
Hvis du opdager at der er en fejl i leveringsadressen behøver du dog ikke gå i panik. Selv hvis du selv har lavet en fejl da du skrev adressen ind, vil vi naturligvis stadig sørge for at du får de produkter du har betalt for. Du skal blot huske at informere os om adresse-fejlen når du kontakter os. Dette vil gøre support-processen betydeligt nemmere og sikre at du får dine savnede produkter hurtigere.
Hvis din ordre vurderes at være gået tabt i posten, vil vi altid gensende ordren - uanset årsagen til problemet. Hvis produktet er udsolgt, vil du få din betaling tilbage i overensstemmelse med gældende lovgivning. Det er en del af den garanti og sikkerhed du har som kunde hos Maxgaver.dk.
Kontakt os via email.
Hvis du har brug for at sende en email til os direkte, kan du sende til denne adresse:  kundeservice@maxgaver.dk
Hvis du ikke allerede har gjort det, vil vi anbefale dig at søge efter et svar på dit spørgsmål i vores Knowledge Base, da dette kan spare dig en masse tid.
 
Hvornår bliver min ordre sendt?
Vi sender ordrer ud på hverdage omkring kl 15:00.
Hvis du har bestilt inden kl. 13:00, vil din ordre i langt de fleste tilfælde blive sendt ud samme dag – ellers bliver den sendt ud dagen efter.
Hvis der er et problem med din ordre så den ikke kan afsendes indenfor den normale tidsramme, vil du få besked fra os.
Vi sender ikke ordrer ud i weekenden eller på helligdage, så hvis du f.eks. har lagt din ordre om fredagen efter 13:00, vil den blive afsendt følgende mandag.
 
Hvornår får jeg min ordre?
Den estimerede leveringstid varierer alt efter hvor du bor, men generelt er det 2-6 hverdage.
Vær opmærksom på, at den første leveringsdag starter dagen efter overleveringen af brevet til Postnord. Så hvis din ordre bliver afsendt en mandag, tæller leveringsdagene først dagen efter, fra om tirsdagen.
 
Kan jeg spore min pakke?
Vores pakker modtager individuelle numre, som du får i feedbacken (til din e-mailadresse), når du bestiller.
Samtidig modtager du et link til Postnord Track & Trace, hvor du kan indsætte forsendelsesnummeret og tjekke lokationen.

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Du godkender brugen af cookies ved at lukke dette vindue eller ved at surfe videre på hjemmesiden. Læs mere

Zamknij