Returnering, ombytning og fortrydelse.

Hvordan man returnerer eller ombytter et produkt, hvordan man annullerer en ikke-afsendt ordre.
Hvordan man returnerer et produkt?

Hvis du ønsker at returnere et produkt, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelse af produktet på: shop@maxgaver.dk. Vi vil give dig yderligere instruktioner om returnering af produktet, og en refundering vil blive udstedt, når produktet er modtaget og godkendt af os. Vi tager imod returnering af forpassede julegaver indtil den 10. januar året efter.
Produkter skal være i deres originale stand og emballage (ingen tegn på brug). Vi refunderer ikke forsendelsesomkostningerne.
Du sender retur til:  Maxgaver,     Storgade 23,     8882 Fårvang
                             Efter modtagelse af pakken refunderer jeg din betaling.
 
Hvordan man ombytter et produkt til et andet?

Hvis du vil bytte det købte produkt til et andet, skal du først tjekke, om det produkt, du er interesseret i, er tilgængeligt.
Så kontakt os på: shop@maxgaver.dk med angivelse af præcist hvilket andet produkt du ønsker at modtage (varenummer eller link til det). Du vil modtage feedback sammen med en returlabel.
I tilfælde af bytte produkt til et andet for første gang du behøver ikke pådrage sig omkostningerne ved forsendelse det nye produkt. Efterfølgende udvekslinger du bliver nødt til at betale.
 
Hvordan man annullerer du en ikke sendt ordre?

Du kan annullere din ordre inden du modtager besked om forsendelse. Har du ikke modtaget information om afsendelse af din ordre, er din ordre endnu ikke effektueret af Maxgaver og kan derfor annulleres ved at kontakte via kontaktformularen. Når dine varer er afsendt fra Maxgaver, gælder punktet om ”Hvordan man returnerer et produkt?”.
 
Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Du må naturligvis gerne pakke varen ud og prøve den, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde som ved leveringen.
Hvis en vare er blevet prøvet ud over det, der er beskrevet ovenfor, vil den blive betragtet som brugt og kan ikke returneres. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den.
Hvis produktet er pakket i sin originale emballage, skal det returneres i denne emballage.
 
Hvordan returnerer man et produkt, der er beskadiget under transport?

Varer leveret til kunden besidder synlige skader af emballage eller indhold skal hævdes at speditøren / kureren. Accept af sådanne varer bør nægtes bør oprettes kontakt via e-mail eller post med Maxgaver.dk.
Maxgaver.dk bør straks underrettes i tilfælde af at finde skjulte fejl.
 
Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget et skadet eller defekt produkt?

Hvis du har modtaget et defekt eller skadet produkt, skal du ikke umiddelbart sende det retur til os. Tag i stedet kontakt til vores support for at forklare dem problemet, så de kan løse det så hurtigt som muligt for dig. For at få den hurtigste løsning beder vi dig følge vejledningen herunder.

Ved et skadet produkt.
Hvis produktet er skadet må du meget gerne vedhæfte et par billeder som viser skaden så tydeligt som muligt.


Ved et defekt produkt.
Hvis der er tale om et defekt produkt, så prøv at se om du kan demonstrere defekten med billeder eller måske en kort video som du vedhæfter din email. Hvis billeder eller video ikke giver mening i din specielle sag, så prøv blot at forklare hvad det er for problemer som du oplever med produktet.
Ved at følge instruktionen ovenfor, og ved at vedlægge billed- eller video-materiale når end du kan, gør det os i stand til at håndtere din sag meget hurtigere og sikrer bedre resultater i sidste end for dig.


Erstatningsprodukt eller refundering.
Når vi har godkendt din reklamation vil vi altid tilbyde at sende dig et nyt produkt uden ekstra omkostninger for dig. Hvis produktet er udsolgtfår du altid muligheden for at vælge et alternativt produkt i vores webshop, i samme prisklasse, som vi kan sende dig i stedet. Hvis produktet er udsolgt og du ikke ønsker at vælge et alternativ, vil vi refundere produktet i stedet. I dette specifikke tilfælde, hvor det defekte eller skadede produkt er udsolgt, behøver du ikke at returnere det til os for at få en refundering.

Returomkostninger.
Vær opmærksom på, at du altid selv står for returomkostningerne i de tilfælde hvor du har fortrudt dit køb eller har bestilt forkert produkt og ønsker at returnere det for en refundering.
 
Ansvar for returforsendelser.
Vær opmærksom på at vi ikke tager ansvaret for retur-produkter mens de er undervejs til os.
På grund af dette anbefaler vi dig at sende forsendelsen med Track and Trace. Sørg for, at den leveres direkte til vores adresse på: 8882 Fårvang, Storgade 23, da vi desværre ikke har mulighed for at afhente pakker og forsendelser.

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Du godkender brugen af cookies ved at lukke dette vindue eller ved at surfe videre på hjemmesiden. Læs mere

Zamknij